Sista delfinalen!...men sen kommer annat!

Hejsan Hoppsan!

Nu är sista delfinalen avklarad.
Och så här tyckte jag om dom som tävlade:


1.Sibel med låten stop (idol)
Kläder: 7
Låten: 4
Showen: 6
Chans i Oslo: 2

2. Py Bäckman med låten Magisk stärna
Mamma slog över till OS

3.Neo med låten Human frontier
Kläder: 7
Låten: 4
Showen: 4
Chans i Oslo: 2

4. Lovestoned med låten Thursdays
Kläder: 8
Låten: 5
Showen: 4
Shans i Oslo: 3

5. Anna Bergendahl (idol) med låten This is my life
Kläder: 9 (söt kläning med converse, skit snyggt)
Låten: 8 (med snart är den en 9)
Showen: 4
Chans i Oslo: 8

6. Pernilla Wahlgren med låten Jag vill om du vågar
Kläder: 8 (mycket söt kläning på en 16 åring)
Låten: 4 (shlager!!!)
Showen: 6
Chans i Oslo: 2

7. Noll Desciplin med låten Idiot
Kläder: 8
Låten: 2 (allt var bra förutom texten)
Showen: 6
Chans i Oslo: en fet nolla!!! (sorry)

8. Peter Jöback med låten Hollow
Kläder: 2
Låten: har jag skrivit en 7, men det är nog en 8
Showen: 6 (gillar hjärtslagen i bakrunden)
Chans i Oslo: 6 (ingen aning igntligen)

Kvällens bästa: Helt klart Anna och Peter
Kvällens sämsta: hmm...jag fick ju inte se bidrag nr 2...så då måste jag säga låten idiot.

Till final: Anna och Peter (ikväll hade jag helt rätt)
Till Andra chansen: Neo och Pernilla

Nu när alla deltävlingar är slut så vill jag att Anna eller Salem Al Fakir ska åka till Oslo!!!


Anna flyger till final, lika så...
Peter Jöback!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0