Jag ska supa med Rybak vid en atomat.

Hejsan Hoppsan!!!

Nu har duktiga jag pluggat matte och so!
So:n är klar, men kanske ska satsa på VG i detta tema så då måste jag göra en till uppgift.
Plus att vi har kart-prov på fredag, ska kunna städer,sjöar,berg och hav i USA, vart dom ligger XD
Och imorgon ska jag kanske ha matte prov, för när det var så var jag ju sjuk.
önska mig lycka till, ja just det hade nästan glömt jag och Mickis ska göra en SUP på engelskan.
Ja ni som inte vet vad det är så är det när man pratar för klassen om något man har bestämt själva.
Jag och Mickis ska göra en interjuw, jag ska vara Alexander Rybak, haha!!
Imorgon ska jag också plugga, ska försöka hinna ifatt med grejer jag ligger lite efter med, eller det gör jag ju inte i något ämne men vi har lite prov och grejer snart, vill ju ha höga betyg för då får jag pengar, hihi.
Jag är som en atomat lägger man i pengar så går jag, haha...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha nice rubrik=)

2010-02-02 @ 18:19:29
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0