Jag är leveande, men försök inte messa mig...

Oj upps tjena...vem ringde på dörren...??
Jo Mickis...fick lite panik där, dom skulle ju hämta mig vid 4 och jag var inte alls klar.
Men söta Mickis ba: men vi kan komma när vi skulle komma och det visade sig att hon hade skickat ett sms och ringt på min mobiln.
Men man kan värkligen inte få tag på mig genom mobilen, haha ja den är som alltid på ljudlöst...
Fråga inte varför...
Mickis stackarn fick massa tankar om att jag hade slagithjäl mig själv och grej, stackars Mickis!!
Men jag mår bra, kanske lite hungrig men bra mår jag och jag har inte slagitihjäl mig själv.
Ne nu måste jag fixa lite bränsle till min mage...
Det blir nog potatisbullar, det är sjukt gott, mums!

Norsk:
Oops upps tjene ... som ringte på døra ...??
Jo Mickis ... fikk litt panikk der, ville de helt sikkert plukke meg opp klokka 4 og jeg ikke var klar.
Men søt Mickis BA: men vi kan komme når vi kom og det viste seg at hun hadde sendt en tekstmelding og ringte på min mobil.
Men du kan verke ikke fikk tak i meg via mobiltelefon, haha ja det er, som alltid på demping ...
Ikke spør hvorfor ...
Mickis fattige massene hadde tanker om at jeg hadde gjort meg selv og hjelmen ting, fattige Mickis!
Men jeg føler meg bra, kanskje litt sulten, men jeg føler meg bra og jeg har ikke drept meg.
Ne nå må jeg få litt drivstoff til magen min ...
Det vil sannsynligvis potet boller, det er sykt bra, yum!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0