Ingen nattugla inte...

Hejsan Hoppsan!!

Jag somnade visst, hihi.
Jag var så trött så jag somnade medans mamma damsög.
Ja hur kan det komma sig?, i början tänkte jag bara:
Sluta nu, jag vill sova...men sen sov jag sött.
Och vaknade upp vid typ 6, så vi får ju se när jag somnar idag/inatt.
Men jag gillar inte att vara uppe själv så jag går väll och lägger sig när mamma gör det...
Men mamma ska ju jobba imorgon, men jag har gått in i någon slags tröttperiod...
Förra hlegen gick jag typ och la mig kl 10 både fredag och lördag, hahaha.
Jag är ingen nattuggla jag, men då kan man ju tro att jag vaknar sent, nej då eller
Jag vaknar runt 10 och det tycker jag är lagom.
Jag hatar och vakna vid typ 12 eller 1, ännu värre är att vakna vid 2, då får jag värsta paniken!!!!
Jag typ rusar upp, ja hela dagen är ju typ i full fart.
Men jag vaknar ju som sagt vid 10 så det är ingen fara och nu nästa vecka är det ju lov!!!
Vad ska ni hitta på??
Själv har jag fullt upp:
måndag till tisdag ska jag sova hos Mickis.
Tisdag
till onsdag ska 5:an (mina kompis-syrror) sova över hos Bea.
onsdag ska jag och Jenny Bowla och äta på stan.
torsdag till fredag ska Jossan, jag och Jenny sova över hos Mickis.
Och sen på helgen ska jag bara vara hemma....

Norsk:
Hello Oppsann!

Jeg har sovnet, hihi.
Jeg var så sliten så jeg sovnet mens mor damsög.
Ja hvordan kan det være?, I begynnelsen tenkte jeg bare:
Stopp det nå, jeg vil sove ... men da jeg sov søtt.
Og våknet i type 6, så vi får se selvfølgelig når jeg går i dvale i dag / kveld.
Men jeg liker ikke å være selvinnlysende så jeg går til sengs sveising når mor gjør det ...
Men mamma skal jobbe i morgen, men jeg har gått inn i en slags syk tid ...
Siste HLEG Jeg gikk slag og elsket meg på 10 både fredag og lørdag, hahaha.
Jeg er ikke en natt ugle jeg, men da selvfølgelig tror du våkner jeg opp sent, oh no, eller
Jeg våkner opp rundt 10, og jeg tror det er rett.
Jeg hater å våkne opp og Type 12 eller 1, enda verre, våkne opp til 2, så jeg får det verste panikk!
Jeg skriver raskere, ja hele dagen 's skriv i full fart.
Men jeg våkner som jeg har sagt at 10 så det er ingen fare nå og neste uke er det Lov!
Hva finner du?
Jeg har selv vært opptatt:
På mandag til tirsdag sover jeg med Mickis.
Tirsdag og onsdag til 5 klart (min venn-syrra) overnatte hos Bea.
På onsdag, jeg og Jenny bowling og spise i byen.
På torsdag til fredag vil Jossan, Jenny og jeg sove over hos Mickis.
Og så i helgen, vil jeg bare bli hjemme ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0