I <3 Elle

Hejsan Hoppsan!!

Idag fick jag en Elle tidnig av min snälla mamma.
Den var extra stor och med kom det en trend bibel.
Så nu kommer jag visa några av mina favoriter som är "inne" i vår/sommar.
Och jag har valt: beige, blommor och aprikos/korall.
Pris och affär kommer OFC vara med, så ni kan hitta era favoriter lätt, plus att dom kanske kommer finnas i era garderober i vår/sommar.
Då kan ni ju tacka mig, haha.
Men ni måste lova mig en sak:
Ha bara på dig saker som du själv tycker om!!!!!!

Norsk:
Hello Oppsann!

I dag fikk jeg en Elle tidn av min kjære mor.
Det var ekstra stor, og med den kom en trend bible.
Så nå vil jeg vise noen av mine favoritter er "finnes" på våren / sommeren.
Og jeg har valgt: beige, blomster og aprikos/korral.
Pris og handel vil være med fiberkabel, slik at du enkelt kan finne dine favoritter, pluss at de kan være i ditt klesskap i vår / sommer.
Da kan du selvsagt takke meg, haha.
Men du må love meg én ting:
Har bare deg selv til ting du tenker !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0