Fina gäster är aldrig sena

Jajja.

Nu ska sura lilla jag snart iväg.
Okej kommer säkert bli gladare snart.
En sak ee lite rolig, Jenny skriker på Mickis att hon ska skynda sig hela tin.
Haha, det låter faktist lite roligt.
Men fina gäster kommer alltit försent.
Eller:
Det är dom andra som är tidigare.
Men hon vet ju att vi blir lite sen.
Nej nu ee jag bane mig hungrig.
Åt ju bara lite glass och en bannan förut.
Och maten i skolan smaka typ ingentig...
Så jag åt ej så mkt.
Jag vet att många säger (äldre) att det bara ee en trend att tycka skolmaten inte ee god.
MEN den smakar ju ingentig och ibland så är den så stark att man knapt kan äta!!!!


Norsk:

Jajja.

Nå sour lite jeg snart sendes ut.
Ok vil uten tvil bli lykkeligere snart.
En ting ee litt morsomt, hyler Jenny kl Mickis henne skynde seg hele tinn.
Haha, faktisk det høres litt morsomt.
Men gode folk vil alltit sent.
Eller:
Det er andre som er forbi.
Men hun vet at vi er litt sent.
Nei, nå ee bane meg sulten.
Dens bare litt is og et bannana før.
Og maten på skole Ingenta smak ...
Så jeg spiste likevel så mkt.
Jeg vet at mange sier (tidligere) at bare ee en trend å tenke skolemat er ikke godt ee.
Men det smaker Ingenta selvfølgelig, og noen ganger så er så sterk at den knapt kan spise!


Kommentarer
Postat av: bea

SV:Jaha, den är ju fin! =)<3

2010-02-19 @ 21:21:29
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Snacka om att jag var stressad. Och Mickis KAN inte skynda sig på!

2010-02-20 @ 17:08:38
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0