Ett litet hej...

Hejsan Hoppsan!!

Kan tyvär inte skriva så mycket nu för jag ska fixa mig.
Sen ska jag ut i stormen, ooo hoppas jag överlever idag med.
Vet igentligen inte vad jag ska göra ute, ska hänga med mamma.
Hon skulle göra några ärenden...
Men i alla fall nu måste jag klä på mig, vi hörs sen.
Då kommer det dagens låt och kläder inför våren.
Puss och kram!!<3<3

Norsk:
Hello Oppsann!

Dessverre kan ikke skrive så mye nå for meg å fikse meg.
Da vil jeg ut i stormen, ooo, jeg håper å overleve i dag.
Igent ikke hva jeg skal gjøre der ute, til å henge med mamma.
Hun ville gjøre noen få tilfeller ...
Men uansett nå må jeg kle på seg, hørte vi da.
Da gjeldende sang og klær til våren.
Hugs and Kisses! <3 <3



Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det skönt med lov????? Tjoho! Ska dock upp till skolan och jobba lite imorgon men sen ska jag också vara lite ledig

2010-02-21 @ 15:41:55
Postat av: Little me!

Till Linda:

Ja, LOV!!!

Fast jag måste nog ha ett lov efter lovet...

Har ganska mkt planerat.

Men sen får du vara ledig!!!!

KRAM<3

2010-02-21 @ 18:26:50
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0