Deltävling 2...

Bättre sen än alldrig.
Ja, jag kunde ju inte skriva vad jag tyckte om bidragen fråb förra lördagen...
Så nu kommer betygen från mig.


1. Erik Saade med Manboy
Kläder: 8
Låt: 7
Showen: 10
Chans i Oslo: 6

2. Andra Generationen och Dogge med Hippare Hoppare
Kläder: 0
Låt: 2
Showen: 3
Chans i Oslo: 0

3. Anna-Maria Espinosa med Innan alla ljusen brunnit ut
Kläder: 0
Låt: 1 (såååå booooring)
Showen: 1
Chans i Oslo: 2

4. Highlight och MiSt med Come and get me now
Kläder: 2
Låt: 2
Showen: 1
Chans i Oslo: 2

5. Pauline med Sucker for love
Kläder: 5
Låten: 7
Showen: 7
Chans i Oslo: 5

6. Andreas Johnson med We can work it out
Kläder: 9
Låt: 7
Showen: 5
Chans i Oslo: 7

7. Kalle Moraeus och Orsa spelmän med Underbart
Kläder: 1
Låt: 0
Showen: 0
Chans i Oslo: 0

8. Hanna Lindblad med Manipulated
Kläder: 4
Låt: 5 (för lik en annan låt)
Showen: 7
Chans i Oslo: 3

Kvällens bästa enligt mig: Erik, Andreas och Pauline
Kvällens sämsta enligt mig: Anna-Maria

Till final: Erik och Andreas
Till Andra Chansen: Pauline och Kalle Moraeus

PS: Missa inte den tredje deltävlingen ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0