Dagens låt nr 2!

Dagens låt nr2 idag är...
En ganska gammal låt och rätt så utchatad, but...
Jag kommer aldrig aldrig never tröttna på den!!!
Den är grymt bra och när den kommer på radio så sjunger jag gensat med, medans andra suckar, haha.
Jajaja, den ska ändå få vara dagens låt!!


Om du är som jag som fortfarande gillar den så här är länken till låten:
http://www.youtube.com/watch?v=VmNJJ-QWeSk

Norsk:
Dagens spor nr2 dag er ...
En relativt gamle spor, og ganske utchatad, men ...
Jeg vil aldri aldri aldri lei av det!
Det er helt bra, og når det kommer til radio, så jeg synge med The Guardian, mens andre sukk, haha.
Ja, ja, vil det fortsatt komme til å bli dagens spor


Kommentarer
Postat av: Milda

oj jag kan inte lyssna på den låten då min mamma har spelat sönder den! kan inte förklara hur många gånger per dag hon spelade den för ungifär 1 år sen! :P

2010-02-22 @ 11:04:58
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0