Bortskämd bröllops fotograf som äter paj.

Hejsan!

Japp, vi överlevde, stormen.
Som tur var så ligger ICA inte så långt bort.
Och nu är pajen inne i ugnen.
Japp, det blev äppelpaj som vi pakade, det jag ville mohaha.
Jag får ju alltid som jag vill!!
Hahaha, okej i det där låg det ingen sanning alls.
Vist kan jag vara lite bortskämd ibland, eller man kan tro det.
Men nej det är jag inte och det är faktist sant.
Men jag är ju det ända barnet, så man kan ju se det som jag ee lite bortskämd.
Bara man inte skryter och typ viftar om det, är det okej tycker jag.

Snart är pajen klar, mums.
Det börjar dofta äpplen och kanle.
Medans vi äter ska vi se på en ny film, som vi fick hem i veckan.
Bröllops fotografen, nåon som har sett den??
Den värkar sjukt kul!

Norsk:
Hallo!

Jepp, vi overlevde stormen.
Heldigvis så ICA er ikke så langt unna.
Og nå er det kake i ovnen.
Jepp, det var eplepai, som vi pakade, hva jeg ville mohaha.
Jeg får alltid det jeg vil!
Hahaha, ok der hvor det var ingen sannhet i det hele tatt.
Bare la meg være litt bortskjemt noen ganger, eller du kan tro det.
Men nei jeg er ikke, og det er faktisk sant.
Men jeg er den eneste barn, slik at du kan se hva jeg ee litt bortskjemt.
Bare kan ikke skryte og type vinke det, er det greit tror jeg.

Snart ferdig kake, yum.
Det begynner å lukte epler og kanle.
Mens vi spiser, ser vi en ny film, vi fikk hjem en uke.
Bryllupsfotograf, Naon som har sett den?
Sammentrekningene syke moro!

PS: Översättnigen fattar jag inte hela, så om något blev fel så, sorry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0