Bli inte allt för glada nu...

Hejsan Hoppsan!!

Nej tyvär så fungerar inte mitt internett, men fick gå in på Beas blogg!
Ja, nu idag är det ju en fin liten dag Valentins Day!!!
Den kommer jag fira med en av mina "syrror".
Vi ska se på film, men nu duchar bea, står och sjunger, mycket vackert!!
Jaaa ärligt ska nog tipsa Idol om hon inte skickar in själv!!!!
Hennes ena syrra testa förra året, men hon kom ej med...det fattar jag ej!!
Alla min kommpisar sjunger som stjärnor och jag som ee typ tondöv, hur gick det till.
Man väljer ju inte sina vänner...eller där blev det lite fel tror jag, jajaja...
Men hoppas ni får en trevlig dag och jag längtar tills jag får internett tillbax!!

norsk:
Nei, dessverre dette ikke fungerer mitt internett, men gikk inn i Beas data!
Ja, nå i dag er det en fin liten dager Valentinsdag!
Det vil feire jeg med en av mine "syrra".
Vi får se på film, men nå ducha bea, stå og synge, vakkert!
Jaaa ærlige nok til å fortelle Idol hvis hun underkaster seg!
Henne en syrra test i fjor, men hun kom ikke med ... det gjør meg ikke!
Alle mine kommpisar synger som stjerner, og jeg så ee type tone-døv, hvordan skjedde det.
Det er ikke velge sine venner ... eller hvor det var litt feil, tror jeg, jajaja ...
Men håper du vil nyte dagen og venter jeg til jeg får internett tillbax!

PS: min meldifestival prugnos(stavning) kommer när jag kan blogga hemma...


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååå majken goes norska hahah majken då

2010-02-14 @ 16:15:51
URL: http://feliciakourie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0