Blandade känslor med sommaren i huvudet...

Hejsan Hoppsan!!

Nu är det en ny dag och jag mår bättre.
Idag tills idag sov 5:an (mina närmaste vänner) hos Bea och det var mysigt.
vi åt pizza och såg på filmen: Dumpa honom.
Den rekomderar jag, väldigt gullig film, en riktig tjej film.
Sen så spela vi kort och satt och prata lite.
Men det hände en sak och vi kom ihopp oss, blev lite ledsen.
Trodde det skulle bli werdo stämning på morgonen, men det blev som vi aldrig bråkade.
Ibland hatar jag när man bara lossas att allt är bra, men denna gången var det bra!!!
Sen gick vi ut med hennes hundar och planerade våran sommar ihop.
Gu vad vi vill ha sommar
, men det var väldigt härligt väder ute solen sken och det blåste ej!!
Vi skulle bara gå en sväng, men gick i en timma, hihi.
Jag och Bea kunde gå typ flera mil, eller kanske inte men jaja.
Men dom andra gnälde lite haha.

Sen gick jag, Mickis och Jenny och Bowla och avslutatde dagen med en god lunch på stan.
Nyttigt och gott!!
Men dagen är inte slut än, men nu ska jag jag bara slappa lite.
Visa er lite bilder, dagens låt och bara chila, hahha.
Inatt ska jag ju sova hemma, ska bli shöönt, har ju sovit borta två dagar och imorgon ska jag sova bort igen...

Norsk:

Hello Oppsann!

Nå er det en ny dag og jeg føler meg bedre.
I dag, i dag, sov fram til 5. klart (mine nærmeste venner) med Bea, og det var koselig.
vi spiste pizza og så filmen: Dump ham.
Den rekomderar meg, veldig søt film, en skikkelig jente film.
Da vi spilte kort og satt og snakket litt.
Men det skjedde en ting, og vi kom IHOPP oss, var litt trist.
Trodde det ville være werdo humør om morgenen, men det var at vi aldri kranglet.
Det hender jeg hater når du bare losset alt er greit, men denne gang var det bra!
Da vi gikk ut med sine hunder og planla vår sommer sammen.
Gu hva vi vil ha sommer, men det var veldig fint vær ute solen skinte og det var ingen vind!
Vi ville bare gå en tur, men gikk for en time, hihi.
Bea og jeg kunne gå flere mil type, eller kanskje ikke, men jaja.
Men de andre gnälde bit haha.

Så gikk jeg, Mickis og Jenny og Bowl avslutatde dagen med en god lunsj i byen.
Nyttig og bra!
Men dagen er ikke over ennå, men nå skal jeg, jeg bare slappe av litt.
Vise deg noen bilder, dagens spor og rettferdig Chile, hahha.
I kveld skal jeg sove hjemme selvfølgelig vil være shöönt, ve 'allerede kastet bort to dager og i morgen skal jeg sove igjen ...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag frös om öronen!

Det visste du inte, va?

2010-02-25 @ 12:08:02
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0