In the city with Weise, Danne och Gottläningen!

Bättre sent än aldrig, höhö.
Förra veckan så kom ju Andreas, Daniel och Olle från Idol hit till min stad.
Och jag hade OFC kameran med, knäppte som en galning, höhö.
Men några bra bilder, blev det kanske...hm, ja då.
Haha, och bilden på mig och Andreas är ju en historia för sig, höhö.


Danne med gittaren, sooo cute.

Haha, denna bild kanske inte blev så bra, men söt ee han.

Lite bättre kanske...

Thehe...

Snygg klocka du...kan inte vara billig?? höhö...

Thehe, rakt i ögonen!

Här tar vi ända från tårna!

En über suddig bild på Olle.

Oj...här blundar vi!

Autograf dax. Fick en kram av Danne...men hoppade över Olle upps...

Sen var det raka vägen till Andreas, snacka lite med han, (über mysig att krama!)

Och nu till bilden som kan skriva historia:

Haha, ja vet jag inte hur jag ser ut, för mycket hår! (men för en gångs skulle ser jag lite OK ut)
Men Andreas, kolla på han...haha du ee för sööt du!
Vart tog halsen vägen undrar jag.

Puss!


Kommentarer
Postat av: anna

fett kul att se dem! Det skulle jag också vilja;)



sv; ja man blir så glad av honom!:D

2010-12-21 @ 20:38:08
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Nämen gud vad fina bilder på snyggingarna! :D:D



Sv: Ja, exakt. Folk har ingen empati till artister!! </3

2010-12-22 @ 10:19:35
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0