The Ark nyhet!

Hej på er.
Tittar in nu på morgonen en snabbis.

När jag ståd i hallen och klädde på mig (har min garderob där)...
Så hörde jag något om The Ark inne från TV:n, men tänkte nej nej.
Men så hörde jag något om att lägga ner, så då sprang jag!
Och på TV:n visade Vakna ett uppslag ur en tidning där det står:
The Ark: vi lägger av.
Shit, asså jag började nästan gråta, så min outfit fick bli jeans och mitt The Ark linne.
Men sen tog jag mig samman och gick in på deras hemsida...
Och där ståd det att dom skulle lägga ner, men efter en vårturnering!!
Ringde mamma och bestämde oss för att boka biljetter
, iii kommer hit den 26mars.
Love it! (men fuck att dom ska lägga av, men efter 20 år, jag förlåter dom)


Bild från i sommras.

Ne, nu drar jag till skolan.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0