Svar på tal

becca om Vad gjorde jag den 28/11?:

asså seriöst tror du att du är nått? men omg du ska alltid kolla på ALLA pogram och hålla på. ta bara det med ha i idol nästa år kommer det va en ny. fett irriterande! du är värsta wannabe fjortis, växupp för din egenskull gumman

Svar: haha, låt mig små le...
Vadå tror att jag är något, hm...fattar inte.
Du ska inte säga något för du känner mig inte, och visst överdriver jag i bloggen, men vem gör inte det??
Vadå hålla koll på program, ofc jag bloggar om program jag gillar, hallå det är min blogg!!
Klart, kommer jag gilla någon annan nästa år, men det är jag väll inte ensam om, eller??
Jag fjortis?? Är du seriös...skulle inte ens villja vara en fjortis, inte ens en wannabe.
Haha, seriöst. Om det är någon som ska växa upp så är det väll du i detta läge eller??
Och kalla mig inte gumman, känner inte dig!
(detta var kanske smått överdrivet men, blir faktist lite arg)

Måste jag ha paranteser när jag överiver, så ingen missförstår eller??


Haha, sorry att jag låter lite elak i slutet...
Men seriöst, fan!
Min andra komentar m att jag ee en fjortis, ha.


God Morgon på er, haha.
Gu vilken trevig morgon man fick.
Jaja, nu får jag hitta på något roligare, hmm...
Läsa bloggar, haha no life
(överdrev)


Kommentarer
Postat av: anna

Omg vad arg jag blir nu! Du är verkligen ingen fjortis och det är klart att man kollar på de program man gillar. Men ja vi pratar mer i eftermiddag, men var inte ledsen! Kram<3333

2010-12-21 @ 08:48:15
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: isabella l .

Haha väldigt roligt att se att någon som inte alls känner dig har kommenterat så eftersom vi som känner dig vet att du verkligen veeerkligen inte stämmer in på något av det :)

2010-12-25 @ 12:23:25
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0