Slitit som ett djur!

Hejsan på er, eller god kväll.
Sitter här i soffan och myser.
Mina ben är helt slut, asså gu vilket kondis man har, or not!!
Har gått på stan i jag vet hur många timmar.
Men först va det att dra till skolan halv 8, halv 8!!
Skulle va där runt typ 8, helst innan.
Därför att...jag skulle va med och leda julavslutnigen!!
III, va fett nervös, men det gick bra.
Kom hem runt 11, jullov!! Det behöver ja verkligen, slitit som ett djur vafan.
Och sen va det att dra ner till stan, shoppade lite för pengar jag inte hade, höhö.
Upps, hur det kan gå när man har roligt. (fick låna av mamma).
Blev ett par leggins, hårspenne och super fina örhängen...allt till mig, only me.

Lägger kanske upp någon gång, men inte så super intresant.
Höhö, imorgon är det dan före dopparedagen, nicet.
Haha, men seriöst vad tiden går snabbt.
Och imorgon så drar jag iväg till den stora staden, Stockholm.
Först en sväng i mysiga gamlastan och sedan blir det julkryssning, mys mys über mys!


En smygbild på Weise, Olle och Danne...thehe...

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0