Regeln nr1 när det gäller träning!

God Morgon på er.
Ja, om man kan säga att klockan 10 är morgon, men det kan man va??
Eller det kanske är förmiddag, vem vet igentligen det?
När är det morgon, när det är förmiddag, eftermiddag, kväll??
Jaja, det kan jag ju fundera på, men jag har mina små aningar.(vet ej hur det stavas).
Just nu sitter jag och glor på TV, som alla morgonar...
Just nu är det den nya ICA raklamen, väldigt bra!!
FIMPA RÖKEN!
Ja, det är väll dax att bestämma ett nyårslöfte snart, hm...
Jag vet mitt i alla fall, haha typ samma sak varje år.
Eller förra året var det samma löfte i alla fall.
Ja, att blir sundare, gå ner lite i vikt, bygga muskler och FÅ BÄTTRE KONDIS!!
Haha, den suger, asså min kondis.
Detta år gick det inte så jätte bra, höhö.
Eller ibörjan av året gick det as bra, men jag gick väll ut får hårt så jag tröttnade.
Men 2011 så ska jag få ett gymkort, nice!
Då jävlar, ska jag, Jenny och Jossan träna häcken av oss!!
Men inte för hårt för få tröttnar man
, kom ihåg det.


Kolla armarna?! Mitt mål, höhö...

KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0