No face...

Hej på er.
Dan före dopparedagen.
Shit, som Anna skrev på sin blogg, känns som november.
Men en jäkligt kall november, höhö.
Trodde att mina kinder skulle lossna igår, haha.
Förväntade mig att snart kommer jag se min face ligga på marken framför mig.
Nej, men gu va äkligt, höhö.
Men seriöst, guuu va kallt.
Ja och mamma gick runt igår och drömde oss bort i fall vi van några miljoner, dream on...
Men asså, vi skulle köpa ett hus i typ Spanien, thehe.
Men jag gav ett förslag att vi skulle köpa en egen ö, gött.
Men shit va ensamt det skulle vara, men jaja dröma kan man ju.

Snart ska jag äta (tidigt ha??).
Men åt frukost fett tidigt för att vara ledig.
Men ska ju åka julkryssning, mys!


"städa städa, varje fredag och varje jul för det tycker jag är kul"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0