Julklappstips!

Hej på er.
Nu kommer jag med ett litet sista minuten julklapp.
Ja, själv fick den i julkalendern.
Det är en über söt tesil, passar perfekt till te-älskaren i familjen.
Det är som en anka, som har en sil under som man tar bort och fyller i te och sedan sätter fasten i ankan.
Och sedan lägger man bara i den i tekoppen, ja den flyter!!
Och när man väntar på att vattnet ska få smak så ser man hur ankan guppar runt i koppen.
Hur mysigt är inte det?!!
Och jag lovare att ni kommer ta eran sked och putta lite på ankan så den flyter runt, runt och runt...

Visst ee den söt!
Min anka heter Kurt, höhö fråga inte varför, det bara passa.
PS:Tesilen finns på Lagerhous


Ne, nu ska jag äta sen blir det mot kryssningen!


Kommentarer
Postat av: anna

den passade faktiskt till kurt haha:D<3

2010-12-23 @ 15:51:42
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0