Årets Robinson 2010 är...

God kväll!
Jag är glad och väldigt lycklig.
Hur kan man vara så glad när en "vanlig" människa vinner en tävling på TV??
Ja, det kanske inte är jätte svårt...i alla fall när man tänker efter.
Men shit, okej nu ska jag sansa mig.
Såg ni årets Robinson??
Det var final ikväll, och gissa om jag tycker att rätt person vann??
JA, hejade på han från dag 1, jag lovar han har varit min favorit hela tävlingen.
Haha, jag skrek som en galning nu i finalen, höhö.

SHIT, I´m happy:)
So give a hand for Erik!
Vinnare av Robinson 2010, en värdig vinnare!!


So cute!


Kommentarer
Postat av: juliaaaa

kolla på robinson pga honom haha annars så suger pogramet <3

2010-12-19 @ 18:52:53
URL: http://juliajuchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0