Vifta med flaggor och le...i en annan värld!

God Morgon på er.
Kl är halv 8, typ och jag ska snart eller om en halvtimme hoppa in i mina skor och sticka armarna i min nya jacka och dra på väskan och ja, cykla iväg till skolan.
För det är mådag och börjar på en ny vecka, hoppas den går snabbt, hehe.
För nästa veckan så ska min skola fira 10 år och då ska vi gå igenom stan och vifta med flaggor, höhö.
Och ska vi vara utklädda...
Min klass valde att man skulle klä ut sig i olika katogorier, jag ska vara nörd!
Sniggt, ska ha mina stora glajer, hehe...
Men denna vecka är som vanligt, enligt schemat, punkt punkt punkt.

Peace.


Kommentarer
Postat av: emelie

hehe okeej :D allt bra idag då?

2010-08-30 @ 08:56:12
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0