More pics...

Hej.
För några veckor sen så firade jag och mina kära tjejer att jag hade fyllt 15, yters trevligt.
Så då tänkte jag lägga ut bilder, but kunde bara lägga uupp några.
Så nu kommer lite sköna pics från när vi firade mina 15 år här på jorden:)


Bea blev trött...(all tårta kanske??)

Bea och Jenny skulle göra något upptrag, ja just det dom skulle hitta vissa saker, hehe.

Mickis "skakar och bluser" på tärningen mycket väl innan hon kastar den.

Hehe, diggar Bea snöre på kläningen XD...

Jossan Och Jenny bildade hög...(Upps mina ben blev tydligen med, höhö)

Högen slutade, ja med Bea på toppen:P

Bea har makt, haha...:P(jaja vet att vi har dålig humor)

Slutade med att vi gick en promenad...

Älskar er mina fina vänner!!!



Kommentarer
Postat av: beabus

Love you to!!! <3

2010-08-15 @ 19:26:02
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0