To be or not to be?!

God Morgon på er.
Skämms lite för min dåliga uppdate, jag som typ bloggade gämnt förut.
Vill inte tappa suget, tycker det ee så kul när ni små söta läsare ger så fina komentarer.
Men jaja, får väll inse att jag måste plugga också, sista året i grunskolan, måste göras med stil!
Nu idag i alla fall så har jag sovmorgon, mohaha:)
Börjar om 1 timme typ och klockan är halv 10, niceit värre.
Men slutar vid halv 4 men jaja, slutar med hemkunskap, det ee rätt så kul faktist!
Och sen efter skolan är blir det:
Att vara eller inte att vara?!
TEATER, japp ska till teatern...ska nog får våra roller idag, iii nervöst.
Mamma går runt och hoppas att jag får en ganska så stor roll, ja vi får hoppas...
Men inte aldeles för många repliker, tack.

Glömde ju blogga lite igår, eller jag hade inte tid...
Först var det skola sen tandläkaren och sedan möta upp Mango och Jenny på stan.
Vi fikade och hade mysigt, ja nu vet du det.

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0