Pestimist...hoppas på det bästa!!

God Moooorgon God Morgon!!
Är det bra med er??
Själv är jag upprörd, aaa blir så fett ireterad på människan.
Ja, jag snackar om han jag snackade om igår.
Men palla lägga mer tid på han.
Snart hamnar jag väll på hans blogg (bara för jag skriver detta), och där vill jag inte vara.
Ja, okej nu måste jag ta ett djuptandetag...hm...
Okej nu ee jag lung, får väll gå in på Fokis blogg, hennes blogg blir man glad av:)

Dagens planer idag är att vara med Jossan idag igen.
Men idag ska vi typ bara fotta, mig, höhö.
Ne, då jag ska fotta henne med varken hon viller inte.
Hittade ett jätte coolt ställe att fotta igår, så kanske går dit idag igen:)
Hoppas bara inte att det regnar, buhu...
Ne då man ska tro och hoppas på det bästa, hehe konstigt skrivet av mig.
(Mamma kallar mig pestimist-konsult) hehe...

Ni får ha det bäst.
Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0