Maraton med ångest!!

Hej på er!
Nya dag och nya möjligheter:)
Själv sitter jag och glor på Laguna Beach maraton och har ångest!
Det är as fint väder ute och jag sitter och ser på tv, inte klokt!
Men jag har ju inget att göra, alla mina fucking vänner i Götet, lämnat mig själv kvar i Norrköping, buhu.
Hehe, okej...men asså dom är på resa med komfa gruppen och jag har inte komfemerat mig.
Så jag får väll skylla mig själv, men jag ee inte så troende så...
Jaja, får väll ta hitta på något...eller inte.
Ne, men jag slöa hela dan igår och det kan jag ju inte göra idag.
AAAA, vet inte vad jag ska göra!!



Kommentarer
Postat av: Joseé

Hur är det med dig idag? :)

2010-08-18 @ 18:59:35
URL: http://josee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0