Lite politik och andra roliga saker.

God Morgon på er.
Idag funkar Vaknas studio, det är bild!
Så nu sitter jag och glor på det.
Du gästar Martin Björk eller vad han heter, han ee rätt så het måste jag säga.
Älskar hans stil, hans skinjacka ee as snygg, thihi.
Vill också ha en skinjacka (fusk ofc), men ne uch hur jag ser ut i skinjackor!
Fredag är det förästen (hur stavas det, hehe... stavas det med ä?), nice...
Har inga planer på helgen, ska nog ta det lungt...men ska studiera lite på söndag så jag kommer igång.
Men det blir nog att studiera lite politik, me like (jag ee seriös).
Men, vi får se...ska först göra denna låååånga skoldag.
Slutar ju halv 4, buhu...
Men vi ska ha So istället för idrott så lite kul blir det.
Älskar ju idrott...men So ee kul med.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0