Kanske bra...

God Morgon på er.
Inatt har jag sovit hela natten och jag ee utvilad och pigg (typ).
För två nätter i rad nu har jag varit vaken 1-3 timmar på nattet, inte okej!
Men denna natt, jippi.
Och så är jag på bättringsvägen också.
Känner mig mycket bättre än igår, men jag har inte pratat än.
För jag har ganska åt i halsen, men bättre det än feber!

Dagens planer då, hm...
Mamma och jag pratade om igår att vi kanske skulle cykla eller gå en promenad.
Ta det lite lungt, fast utomhus.
Det ser faktist ut som att det blir en fin dag idag, great! (Mye great).

Bye...


Kommentarer
Postat av: anna

sv; hihi vad bra!;)

Ja jag vill fett ha den!

kram<33

2010-08-06 @ 09:54:18
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0