Kändis för en stund...

Hejsan på er.
Nu ska jag äntligen skriva om hur vi hamnade på kändisläktaren på Allsång.
Det var så att dagen började med att vi var på Grönan och sen drog vi till Skansken.
På Skanske gick vi runt åkte ett liten tåg och så fikade vi (jätte god kaka).
Vi hade tänkt att kolla på Allsång, men vi ville inte stå där hela dagen så vi gick dit när vi hade gjort skansen helt enkelt.
Och det var 20 minuter innan säning.
Så då ställde vi oss och visst såg vi lite...
Men så gick det lite folk så då kom vi lite längre fram, ungefär till avspärningar till sittplatserna på "kändis" sidan.
Och då såg mamma att det hände lite saker där framme så vi stack fram våra näsor och såg att dom tog folk och "plaserade" dom på tomma kändis platser.
Så helt plösligt frågade dom:
-Är det några som är två här??
Och då hoppade jag fram och sa:
-Ja vi är det!
Och volla så fick vi sittplatser, hehe...
Och så satt vi ju där dom filma så om man ser på reprisen under Toves (tror det var det) framförande så kan man se mig och mamma, hehe...
Haha, mamma satt hela tiden och typ sa:
-Om dom sticker fram en mick på mig så vet jag inte vad jag gör!!!
Hahaha...

Ja, snacka om att vi hade tur den dagnen.
Plus att på Grönan var det en timmes kö in men vi fick gå förbi alla...
För vi hade ett kort,
mohaha...
Ett så kallat Stockholms kort som gör att vi får gratis inträde till vissa grejer...great!!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0