Is this all u gott?!

God Morgon på er alla.
Just nu regnar det, buhu!
Det som var så fint väder och idag ska jag faktist gå ut, eller på kvällen...så det är tag kvar.
Men jaja...Rix-fm blir det idag:)
Men innan det blir det att träna med Jillian (mitt wii-spel).
Japp, jag tränade i måndags, och jag överlevde knappast!
Man kan välja olika passa som man vill köra och jag körde ca 1 och ett halft pass och efter det säger hon:
What!!! Is this all u gott!
Och jag ba:
Skämtar du med mig eller, jag typ dör här!
Haha...snacka om att mamma hade kul åt det ett tag.
Men något måste jag ju ha gjort bra, har haft träningvärk sen dess!
Och ni idag, blir det nog 2 pass (om jag inte hinner svimma av)!



Puss!!


Kommentarer
Postat av: anna

jag vill också ha wii det är så kul men så dyyyrt!:)

kram<33

2010-08-19 @ 13:38:21
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: julia

kan inte vi ses och träna tls pusshej

2010-08-20 @ 09:27:44
URL: http://juliajuchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0