Give me some "höhö"...(ingen komentar)

God kväll på er.
Just nu sitter jag och ser på Postkods kampen i mitt lilla rum.
Men nu blev det reklam, booring.
Jaja, shit the same...okrar inte lägga tid på det.
Det blev en liten promenad förut i alla fall och shit va varmt det var.
Gick en timme men sen orkade jag inte mer (hot hot hot) (jag är inte lat) (bara lite).
Och sen så satt jag på balkongen och lyssnade på P3, me like!!
Satt och lyssnade på Humorhimelen i typ två timmar så jäckla kul:)
Men sen blev det väldigt kallt, satt med två filtar och huttrade...
Så jag gick in, men sen kom  mamma och då satt vi ute...kallt!!
Jaja...det ee ju bara sommar en gång om året, höhö.


Lägger ut denna random bild för att jag inte har någon anledning för att inte göra det!


Kommentarer
Postat av: m a ti ld a

sv' ja visst verkar den bra :) jag har ingen aning om vad låten heter. allt bra med dig?

2010-08-13 @ 20:29:12
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0