Fin besök på morgonkvisten...

God Morgon på er...
Eller kan man säga godmorgon kl 11 på "dagen"...tror faktist inte det, men jaja.
Vaknade vid 9 och låg i sängen glodde upp i taket.
Sen hörde jag något som typ surrade så jag steg upp och kollade runt i rummet och titta jag hade fått besök.
Fin besök rättare sagt!!
Av en vacker liten fjäril, men den var jätte nervös, men tillslut så fick jag tag på den och släppte ut den.
Villken hjälte man kan va då, höhö...
Dagens planer...ingen aning!!!
Blogg!!! tror jag...hehe...det som ee så fint väder.
Men jag kommer inte på något jag vill göra, kanske går en promenad eller något...
Men promenad kommpis Bea är bortrest, du får komma hem!!!

Men vi hörs snart, ska ju skriva om Allsång och så kommer lite sjuka bilder från igår.
Puss!!




Kommentarer
Postat av: beabus

Jag ärju hemma!!! :O

2010-08-13 @ 16:19:48
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0