Fel program och sockervadd.

God Morgon på er.
Denna dag började sådär...
Först rätt bra och nu sådär.
Varför måste männsikor vara elaka?!
AA...blir så arg.
Okej, ska försöka att inte ta ut det över er.
Okej, djupt andetag...
Just nu glor jag på något program om kändisar, det ska ju igentligen vara Vakna men dom har något teknisk fel...
Så det får bli detta program, rätt kul.
Jag diggar skvaller, men man får ta det med en nypa salt.
Men detta program pratar dom med kändisarna och så...nice.
Just nu handlar det om någon film...ne så intreserad ee jag inte.
Jag skriver ju här, på min rosa blogg!
Och idag är jag också väldigt rosa...
Rosa mjuskisar
Lila linne (under)
Lila tröja (över)
= sockervadd...


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0