Farligt farligt men ooo så härligt!!

Hejsan Hoppsan.
Visst är klockan mycket men idag har jag mamma umgåts.
Hehe, vi cyklade till ett ställe med affärer och glodde lite.
Hittade ett par jätte snygga höstskor som jag bara måste ha...
Får flörta till mig dom, men något par höstskor skulle jag nog få och dom var inte jätte farliga när det gällde priset.
Men jag ska kolla på Din sko först, för där är priset lite snällare för mamma plånbok, höhö.
Och sen när vi kom så frågade mamma om jag vill dra ner till City och då hängde jag med, haha...
Vi han va där tyå 40 min innan det stängde, men jaja...shit the same.
Just nu glor jag på MTV, handlar om en kör som ska tävla i en tävling jätte bra:)
Dom sjunker otroligt vackert!!!
Skulle kunna ge min högerhand för en bra sångröst!!
Skulle va nice att sjunga sina egna låtar...
På tal om att sjunga och skriva låtar så vill jag tippsa om en blogg:
http://lienesblogg.blogg.se/
Hon skriver och sjunger jätte fina låtar:)
Så in och lyssna...



Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0