En sista gång!

Gu vad jag ee dålig på att säga hejdå!! För nu ee jag ju här igen, men ooo. Sorry om ni blir trötta på mig. Eller varför säger jag förlåt?! Ni läser ju denna blogg frivilligt (och det ee bäst att ni läser den, annars...). PS: Det var inte jag som skrev det i paranteserna ovan (eller joo). Ne, nu ska jag upp till rummet och äte choklad praliner. Inte för att jag iegntligen ska (dålig kondis och gått upp i vikt). Men jaja, får väll säga som jag alltid gör, det blir det ändrig på snart (eller aldrig) God natt!!


Kommentarer
Postat av: anna

sv; ja det var lite synd att vi inte såg varandra, men det kanske vi gör någon annan gång om man har tur:)

Du får iallafall ha det så kul på grönan imorgon!:D

kram sis<3

2010-08-09 @ 21:28:22
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Joseé

Sv; Okei, låter trevligt dedär :) Älskar spanien jag också, var smått galen när fotbolls Vm höll på :D Hela landet är fantastiskt: människorna, naturen, stränderna, shoppingen... Har aldrig varit till Barcelona, men skulle gärna fara dit :) Kommer garanterat titta in flera gånger här, kram :)

2010-08-10 @ 08:06:27
URL: http://josee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0