Bättre sent än aldrig...

Japp, nu tänkte jag lägga upp lite bilder från Skansen.
Blev inga på själva Stockholm har en liten typ fobi: Hatar att se ut som en turist.
I alla fall i en stad där jag typ känner mig hemma och jag ee för f*n född där.
Men jaja, fottar väll i här i Norrköping också, men jaja.
Nu blev det bara kort från Skansen och Allsång OFC:)


Gulli Gulli!

Haha, familje hög...

SÅÅÅ söta!

Våra släktingar:)

En grön liten orm...

Piff eller Puff??

Allsång på Skansen:

(ingen  zoom)...

Coola Tove uppträde barfota, såå coolt!! (sorry för suddig bild)

Magnus, Charlott och Anders.

Ingen zoom...:P Stolt över våra platser!

Orup...:)

Så var jag bara tvungen att ta kort på märket på vårat strygärn på hottel-rummet:

Hehe, vem vill inte ha ett Edward trykbräde?!:)

Puss...


Kommentarer
Postat av: Linda

gröna ormen- underbart vacker!!!!

2010-08-15 @ 13:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0