Var bara tvunget att lägga upp...

I´m an Assassin säger:
Men nu får du ge dig va lite social mot mig, dör ju här borta!!



Sara säger:


jag har ju ont i rumpan som du hade för ngra månader sedan av att man suttit här för långe


I´m an Assassin säger:


haha...okej, då förstår jag. Förlåt, för står vilka besvär du har...men det är bara att leva med det. Man tyvär inte göra något åt saken.


Sara säger:


nae...... de e u så! :' (


I´m an Assassin säger:


ja...Hej mitt namn är Majken och jag har besvär med röve.


haha XD


röven*


Sara säger:


HEHEH ! HEJ MAJKEN


HEJ jag heter sara jag har oxå problem med röver


I´m an Assassin säger:


HEJ SARA!


Hahha var bara tvungen att lägga upp.
Ni life på högnevå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0