Vampyrens märke

Guten Morgen!
Idag sov jag till 10, mycket gött.
Shit shönt att äntligen sova ut, har vaknat runt 8-9 på helgerna så det var shönt att sova ut.
Kunde kanske sova lite till, men solen sken rakt in i ögonen på mig.
Drömde mig bort till en plats på stranden i bikini och vågorna rullar sagta in på mina bara fötter, ooo vill ha sommar nu va fan!!
Men att solen skiner är ju ett gott tecken.
Har inga direkta planer för idag, men i efter middag ska jag som sagt gå en promenad med mamma eller utan mamma det vet jag inte.
Mamma hostar så mycket så hon är helt slut i kroppen...det pominer (stavning) mig om den bok jag har börgat med "Vampyrens märke".
Det första tecknet att man håller på att bli vampyr är att man hostar väldigt mycket.
Och vampyrer vet alla att det finns...kanske inte så bra svenska.
Och när man blir vampyr så kommer det en död människa och typ pekar på en och då får man ett märke i pannan och man måste flytta till "nattens hus"...


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Sv: Hehe, ja men jag tror du kommer klara dig finfint i backarna :)

2010-04-02 @ 11:17:26
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0