The City drog...

Hejsan Hoppsan!

Nu sitter jag och segar i min säng framför The city.
Hahaha, jag har sett alla avsnitt typ 123 gånger, men tröttnar never!
Men The Hills när Lauren Conrad är med är mycket bättre än The Hills nu.
Och jag gillar Whit och Laurens vänskap...dom ee så snälla och rara, riktiga vänner.
Nakdelen med att sitta att se på City och Hills är att man bli så avensjuka...
Några har så snygga killar, pengar, mitt dröm jobb och bor in the big city!!
Snacka att jag ee avis...
Nä nu bölar jag snart som vanligt när avsnittet där Whit gör slut med sin snygga sexiga kille Jay och han börjar gråta. Han har precis berättat att han älskar henne...
Jag gråter nästan alltid då...buhu
The City




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0