Sökes: Rosa kläning!

Glad Påsk på er.
Okej jag firar inte påsk, men man får väll säga det ändå??
Ja, det ee klart man får, så Glad Påsk på er!
Hoppas ni har ätit godis för mig också och svullat med prinskorvar och köttbullar!!
Jag har gott en sväng på stan med mami, vi letade efter klänningar till bröllopet i Maj.
Mami hettade en skit snygg jeans kläning som satt som en smäck, vilken snygg morsa man har då!!
Vet att ni är avis...!
Men jag hittade såklart ingen ljusrosa kläning som jag ska ha, ska ju vara tärna och den andra tärnan Ida ska också ha en ljusrosa kläning, men vi ska köpa dom själva.
Det blir ett rätt så liten och gulligt bröllop/dop.
om ni har sett en ljusrosa kläning så kan ni ju medela mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0