Släng dig i backen Anja!

Hejsan Hoppsan!
Japp som sagt så är jag hemma från sköna Norge.
Gu vad jag älskar de Lande, puss på Norge.
Men dom flesta som var där eller jobbade där snackade svenska och det var lite synd.
Jag som ville öva på min norska, men jag, Bea och Jenny kollade på barnprogram på norska, hehe.
Men i alla fall vi har haft det kjempe göj!!!
Och jag har åkt skidor för första gången i e hela mitt liv, första dan ramlade jag OFC hela tiden.
Och tänkte att jag aldrig skulle kunna åka, men nästa dan så shummm shiim, åkte jag ner för backarna...
Släng dig i väggen Anja, haha skoja...men om jag åker fler gånger så då jävla kommer jag bli bra.
Vet inte riktigt vad ni vill veta...så om ni undrar något över resan så är det bara att fråga!
Jag tänkte lägga in lite bilder i ett annat inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0