Se upp alla tyska skådisar!

Hejsan Hoppsan.
Nu är jag hemma efter en super rolig eftermiddag med Jenny, vi hade värkligen super kul.
Vi spelade teater på tyska, haha...ja vi har det som läxa och våran kommer äga ut allas.
Eller ja manuste är redan klart, men vi äger som skådisar, haha vi skrek så mycket så att vi fick åt i halsen.
Vi ska spela mor och dotter som bråkar om man ska ha musik på när man pluggar...
Jenny hjälpte mig mitt att sätta in musik i min musikspelare, haha kan ej själv, eller ja min minidata har ju inget hål för cd.
Efter det så pluggade jag lite engelska och Jenny hjälpte till, tack så mycket mitt MVG barn!

När jag kom hem så låg det, en Chic tidnig, ett sugrör och en tesil skål i hallen...
Me like vardagsprisenter, tack mamma:D
Och mamma har tydligen stor handlat också...haha, ska se om det är någon skilnad...det är alltid ett stort hål där, hehe:D Men jag blir mätt och belåten.
Nu ska jag se vad hon har handlat...ses sen.

Jag gillar vardagsprisenter:

Ett sugrör till min samling...

Ja, jag har samlat ett tag...hehe.

Och nä jag kom hem idag så stod dom i en fin vas i köket.


Kommentarer
Postat av: anna

fett många sugrör!

2010-04-20 @ 20:54:32
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Ninni

oh coolt med sugrörs samling :)

2010-04-21 @ 14:24:46
URL: http://svartvitnyans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0