Power Walk in the sun!

Hejsan Hoppsan!!
Nu är jag hemma efter 2 timmar ute i solen.
Gu va mycket folk det var ute men det kan jag ju för stå, våren är här.
Jag och Bea gick "runt strömmen", va 3 km...jätte mysigt.
Men sen när jag kom hem så fick jag en energi kick, så jag satte på mig hörlurarna och gick ut.
AAA det ee så skönt att gå, i alla fall när det ee så fint väder.
Måste bara säga att The Ark är en bra Walk låt, jävla vilken power, hehe.

En vår dag i solen:

Bea och Leo.

Duktig vove.

Flowers in the air!

Vist blev han fin??

PS:Just nu har ingen gissat rätt på tävlingen såm vad väntar ni på!


Kommentarer
Postat av: bea

Fina bilder. Du kan väl skicka dom till mig? =)

Ja, det var ju super duper mysigt!!! Vad sägs om att cykla på söndag, med leo såklart?! ;)

Pussokram

2010-04-11 @ 16:23:59
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0