Mogna snorungar

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag hemme från skolan eller kom hem för en timme sen.
Och nu har jag och Mickis ett väldigt intligt samtal på msn...vi är snart 15 jag lovar!!

I´m an Assassin säger:okej...hm...okej då stör jag, mohaha

Mickis säger:hahaha<3;D

I´m an Assassin säger:opöilhyjgfhjklöä

kjhgfcnjkl,ö.

ijuhygfdsdfjghkl

lkjhgfdjhkl,.ö

öpolkyhtgfrdsfgchyjlkö

 

Du har precis skickat en vibb.

 

Mickis säger:wyguri3wheaqghowuh

wfrbgyurehirht

 

Du får inte skicka vibbar så ofta.

 

Mickis säger:efdufifuoedgf

hwdfeoyudgfioperå

efiuheygtpop

efgiuwtigjuop

I´m an Assassin säger:wedrfthgybjkidrftghbynjkml

Mickis säger:jdfojgrfhbgopl

¨¨fejihsgeioehåjp

¨åöpå'hjeipiu

j't¨pu

I´m an Assassin säger:¨åpoiuytrdfghjklöpokuijhgytfrdghbnkjl

Mickis säger:¨xhyo

k

ku

I´m an Assassin säger:öplokhygtfrgvbhjklö

Mickis säger:yu

uhy

y

yyu

yu

yuyuuy

u

yu

uyu

u'

yuuy

yu

yu

yu

yuu

u

I´m an Assassin säger:haha du skrev kuk, XD

Mickis säger:y

u

het

i

uyyj

yu

ju

y

tr

r

tt

t

tr

tr

yt

j

jj

y

yj

jy

yj

hjy

hyj

hy

hyr

hyy

hahahahahahaha jag visste det ine

XD

I´m an Assassin säger:haha




Vist ee vi mogna?!



Kommentarer
Postat av: anna

sv; jag tycker bara att låten är bra när Alexander sjunger, men själva videon och sången är rolig;D

Ha det bra<3

2010-04-30 @ 22:17:21
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0