Jag äger hela världen!

Hejsan Hoppsan!
Sitter i våran gröna sköna kök och äter avokadoooo.
Min drog för tillfället, känner mig så nyttig när jag äter det, plus att det ee jäkligt mumsigt.
Avokado med citronpeppar mumsigt!
Det var någon läsare som tipsade om att ha örtsalt på, själv tyckte det var sådär...men jag ee ju inte hela världen. Bara halva...haha:)
Men i alla fall har varit i skolan och det var ju helt okej.
Sista lektionen så blev det vatten krig, hehe...okej ska inte skriva mer, kom på att min tyska lärare läser min blogg, men på tal om ingenting så ska vi se typ världens bästa serie på tyskan imorgon, Tyrchis fyr anfänger (ursäkta min stavning)
Hahaha, den e så jävla skön, men nu ska jag äta upp sen ska jag gå Power Walk.
Mitt mål för veckan är att gå en halv mil varje dag, hehe önska mig lycka till.
Men nu ee det ju så fint väder så det gör ju inget:)
Sen efter Power Walken ska jag och mamma kanske gå ut och sätta oss någon stans, för mamma cyklar 1 mil på morgonen och 1 mil hem, så hon var ej så sugen på att gå....
Puss och fis!


Kommentarer
Postat av: Linda

ha ha ha:) du behöver inte censurera för min skull, jag läser bloggen som privatperson och absolut INTE lärare:)

2010-04-12 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0