Iiii, gu vad söt, elsker han, jag gråter!!

IIIIII, mitt hjärta slår så att det gör ont.
Har precis sett på "Så ska det låta" och det var det bästa avsnitten.
Ja, Rybak var med, men alla bjöd på sig själva och hade var roligt.
Och jag blev super glad och satt och skrek och sjöng!!
Jag och Jenny satt och messade hela programet och vårat samtal lät typ:
IIII vad söt han ee, gulligast, Elsker han...
Men tänkte lägga upp det (eller en bit) och ge er ett gott skratt!

Jag: 10 min kvar
Jenny: Nu har det börjat! Så jävla söt!
Jag: Aaaaaa va sööt!
Jenny: Han satte första frågan:) Han e ju grym:)
Jag: Haha han fattar inget XD Stackare...
Jenny: :) men han e duktig
Jag: Werd! (om det andra laget)
Jenny: Tror de på det själva?
Jag: Haha XD
Jenny: Så fin!
Jag: Ja!!
Jenny: Hihi:) den här är så vacker! Heja Norge!
Jag: Naw! Smälter!

Ja ungefär så såg vårat samtal ut och mycket:
Jag gråter
Iiiii!!
Han är så sööt!
Osv...


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Hehe, ni är för gulliga :)

Åhhhhhh!!!! Repsrisen kommer idag 14.55 ! Måste se!

Såg igår, men han var ju sååå sööööt! ;D

Vädligt fina låtar han sjöng ! :D <3 Hallelujah var väldigt fiin! Grät lite då :))

2010-04-17 @ 11:21:59
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0