I´m so hot baby!!

Hejsan Hoppsan!!
Jag brukar alltid ha någon chek öppnigs mening, men nu står det helt still.
Jaja, man kan vara lite tom i huvudet ibland, i mitt huvud är det tomt ganska ofta.
Men det ee är inte hela världen, inget man kan ändra på det ee bara att leva vidare.
Hahaha, nej då oj vad tragisk jag lät...haha jag skämta lite.
Fast jag är väldigt trött så kan jag vist skämta, men det kan jag ju alltid.
Jag är glad och positiv, en riktigt solstråle.
Ego varning, okej nu ska jag berätta saningen att så ståd det på en lektion på min utverdering.
Ja, jasså så ni läser en blogg ägd av en solstråle, förstår att ni sitter och svettas just nu.
Dam I´m hot baby!!
(as garv)

Haha märkte att jag inte skrev något vättit i detta inlägg.
Men roligt va det!
Japp, jag ser er, just nu sitter ni och ler.
-Det var så lite så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0