Galen i en sak som inte kan ludda.

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag helt slut och lite stressad!
Tror dom att vi är superman eller...aaa stress stress i skolan.
Men det ee bara några veckor kvar, men när sommarlovet kommer så kommer jag vara helt slut!
Så det är därför bloggen har varit tom idag, slutade 4, kom hem och ner till stan, hemma vid halv 7 och nu är jag här och kl är snart 8!!
Men jag har fått lite grejer till mitt rum så det ee kul, en lampa, gardiner och två kuddar.
Så nu ee mitt rum nästan klart, ska bara köpa någon slags fåtölj eller något:D
Blir super fint, buddha, indislkt och guld...precis som jag vill ha det!!
Jag ee lite buddha galen, om ni inte viste det.
Det började med att jag fick en ljustake från pappa, som ser ut som en buddha och sen har det bara fortsatt!


Vi köpte också en kudde till köket...

och knoppar till hallen, som jag OFC satte upp...hehe.

Före:


Efter:


Mycket mysigt i mitt fönster!


Kommentarer
Postat av: Jossan<3

Ooo va fint!!! <3

2010-04-27 @ 22:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0