Ett ? i mitt huvud!

God Morgon!
En helt vanlig måndags morgon, fast jag har ett ? i mitt huvud.
-Värför kunde vi inte stänga av datan igår kväll??
Japp, så vad det datan ville inte bli avstängd.
Vi försökte i ca 1 timma med alla möjliga sett, men den lilla datan ville inte stängas av!!
Någon som har någon idé om hur vi kan stänga av den, för vi har inte kunnat stånga av den änu?

Men i alla fall, nu ska jag klä på mig, så hörs vi när vi hörs.
Har lite planer efter skolan, eller några måsten.
1.Plugga!!!!
Plugga inte så bra igår så det är värkligen ett måste, fast jag vill ofc inte...men men.
2.Power Walk!
Skulle ju power walka från sön-sön, men det blev bara sön-tor.
Men nu har jag bestämt mig, jag ska bara gå skoldagarna!
Så jag har lite slapp på helgerna, plus att man kan ju vara väldigt upptagen då...men nu ska jag fixa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0