Dra åt skogen och le ditt svin!

God dag mina kära små läsare!
Haha, okej seriöst hejsan hoppsan!
Läget med er??
Med mig, är det okej, ee jävligt trött efter en skti bra helg fast jävligt jobbig, gått och gått.
Plus att dagen har varit rätt tuft, skolan, stan och massa plugg.
Har prov och test imorgon, iiii kommer gå åt fucking skogen, fuck va nervös jag ee!!!
Tyska test kommer gå okej tror jag kan några menigar i alla fall, det ee muntligt och det ee ju bra, men no provet shit!!!
Okej, pallar ej skriva om sånna saker, upp med humöret och le.

Men en till tråkig sak eller inte tråkig sak men blir avis.
Bea min bajskorv åker till Mallis inatt och kommer hem om en vecka, ooooo.
Och hon tog ej med mig!!!
Haha, men hoppas du får det as bra och fin bikini har du i alla fall, puss!



Kommentarer
Postat av: bea

:) bikinisarna kommer sitta som en smeck på min bruna kropp(när jag kommer hem:P)

2010-04-26 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0