Dagens låt som får dig att skratta!

Dagens låt!
Ja, många Rybaks fan och andra för den delen har väll redan hört denna låt.
Och jag viste att den fans, men jag ville spara den till ett bra tillfälla, sägs ju att den är väldigt rolig.
Och denna morgon var ju ett bra tillfälle att kolla på en rolig video.
Haha, denna video och låt är värkligen jätte rolig och låten diggar jag.
Jag pratar ofc om låten där Alex sjunger/rappar ihop med gruppen Opptur...
Låten är på norska och ni hör ju redan där att låten är bra.
Och låten heter Fela igjen...och är riktigt rolig.
Jag lovar när ni ser videon så kommer ni inte kunna hålla er för garv.

Länk till låten:http://www.youtube.com/watch?v=AaH-VAC-fxs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0